12 August 2011

8 Tahun dan GEORGE.

Assalamualaikum

Alhamdulillah hari ni 12 Ramadan sudah.Setakat ni puasa full lagi.Syukur2 =) Lately,mood nak mengupdate new entry sangat down.Duuusshhhh.

Saya nak share cerita gembira dgn korang.Semalam saya dilamar.He's an American.We've been together for 8 years you know.Lama xlama? :)



..................................
..................................
..................................

Tadaa cite tipu.Muahaha.8 tahun means masa saya umur 8 tahun,di sekolah masa tu saya pelajar cemerlang.Ok take note masa umur 8 tahun tau.Hahaha.Disebabkan saya selalu dapat nombor 1 tak pon nombor 2 dalam kelas,gurukelas saya masukkan saya pertandingan bercerita.Budak 8 tahun dapat masuk pertandingan bercerita mesti seronok tak gitu?Jadi,dengan gigihnya saya belajar membaca di rumah.

GEORGE.Cuba sebut betul2.Saya sebut apa awak tau,JI OR JE.Wakakaka.Masa tu saya membaca depan ayah.Dengan yakinnya saya sebut perkataan tu bajet nak bangga lah dengan ayah yang saya boleh membaca dengan laju.Tergelak-gelak ayah saya dibuatnya.GEORGE.Ayah saya memperbetulkan sebutan saya.

Itu salah satu kenangan lucu masa saya zaman kanak-kanak.Sampai sekarang tak boleh lupa wei.Hehehe.Korang plak camne?Jom share cite korang.

Thanks for reading!


6 comments:

  1. dulu sheda tak boleh sebut r. hehe

    ReplyDelete
  2. dulu r mcm pelat,sskrg dah ok.haha smpi kne ejek mat salleh celup,jahat! ahha

    ReplyDelete
  3. JI OR JE? haha comel ^^ samela.. kecik2 dulu selalu baca english dengan sebutan lidah melayu :P


    http://thesyafiqmokhtar.blogspot.com/2011/08/gelisah-kerana-sebiji-kurma.html

    gelisah kerana sebijik kurma? sampai terlupa dengan puding roti? ada pandangan? harap sangat dapat luangkan masa untuk baca.. :)

    ReplyDelete
  4. hahaha,sep sep.samalah kita.
    kau tahu BI aku lagi terok dulu.masa drjah4 aku tak reti sebut island.aku sebut IS-LAND! babi kena ejek masa tue dgn classmates.tp sekarang tidak lagi SPM BI aku dpt A.muhahahahhahaha :D

    ReplyDelete
  5. @SS @AA : haha nasib skg tak :P

    @IA : Eee jahat ea.. :P

    @SS @AR : Kan.. :D

    ReplyDelete